Flåsarn- -

Alternativmässan, dag 1

Var så förbannat nervös i morse att jag var nära på att springa över till Catarina och berätta att jag inte skulle delta.

Kl 9 så for jag, mamma och Maya iväg med bilen upp till Labbis, där mässan är. Vi packade ur våra grejer ur bilen och gjorde oss "hemmastadda" .
Jag hade inga större förhoppningar om att få massera, men jösses vad förvånad jag blev över att jag faktiskt fick det!

Hade en supertrevlig dag, fick träffa en massa härliga människor och ser nu fram emot morgondagen.
Och i morgon, då ska jag försöka slå antalet massager jag hade idag.
Önska mig lycka till!


Vy från min massageplats på scen i "lilla mässhallen".

Kommentarer
Postat av: MagisterMutter - med en liten grabb i magen

MEN! Fan vad roligt!! vart håller ni hus?!

Skitkul att du fått knåda massor! Lycka till! :D



sv: Jaså? ja fy fa-an i helvetet, trodde verkligen att jag skulle tuppa av! Det var ett sådant där magknip från helvetet som aldrig släppte förrän efter 30 minuter. usch. Aldrig mer Niferex!



Taaack så hemskt mycket! :D

2011-08-27 @ 22:10:22
http://magistermutter.blogg.se/
Postat av: Ida - Nagelteknolog

hade tänkt försöka komma förbi på mässan ju,men tiden räckte inte till i helgen.



min nacke/axel skulle ha behövt sig en knådningsomgång, har typ gett upp :-(



2011-08-28 @ 20:04:22
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0