Flåsarn- -

Så var Fredagskvällen här och jag får tillåtelse att bara vara.

Huvaligen, stressig Fredag. Stressigt hela dagen.

Men foton har jag fixat i alla fall, men dom kommer inte upp i bloggen förren senare i kväll/ natt eller i morgon kväll.

Just nu så sover Maya sött i sin säng och Ante har åkt iväg för att jobba natt, så jag är alldeles ensam, typ.
I morgon så blir det ingen ro och ingen vila för då vankas det mässa här i lilla Forsbacka.

Min pappas sambo Catarina och hennes kompis Mia har gått ihop och fixat så att det blir en Alternativmässa på bruket i 2 dagar.
Ni kan besöka hemsidan för mässan HÄR!
Själv ska man stå vid sin massagebänk och erbjuda massage för en billig peng. Kommer nog bli en rolig och fartfylld helg.
Hoppas någon av mina läsare dyker upp!

Nä nu ska jag surfa runt lite!

Tjillevippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0