Flåsarn- -

Måndagssnack.

Kämpar som fan med att försöka komma på något att skriva om här i bloggen, men tyvärr är idéerna få och orden rinner inte lika lätt ner på tangentbordet som de en gång brukade göra.
Jag känner mig väldigt kreativt hämmad just nu.

Igår och idag har jag varit ett "mamster", dvs mamma/monster. Jag vet inte varför egentligen för Maya är ute och leker mest hela dagarna och sover länge på morgnarna. Men jag tror att hennes trotsiga humör gör mig galen.
Sen så är det ju en massa annat runt om också som får mig på så otroligt dåligt humör.
Men jag försöker intala mig själv att ; " i morgon så blir det en bra dag". Så jag hoppas att det blir så.
Jag kan ju börja med att ställa klockan på 7.30 och kliva upp senast kl 8.00, på så sätt sover jag inte bort hela förmiddagen och så kanske jag får en lugn stund för mig själv innan Maya vaknar och börjar ställa massa krav och tjata.

Det är skönt att det är sommar, men dagarna flyger bara förbi. Vi har så mycket planerat och jag har det svårt att se framför mig att vi kommer hinna med allt innan sommaren är slut.
Kanske gör det mig stressad?
Förmodligen.

Stress är nog en logisk förklaring till varför jag mår som jag mår just nu.



Kommentarer
Postat av: E

Planera bort lite av det planerade kanske.., bättre att du mår bra.

2011-07-11 @ 23:44:31
Postat av: E

Planera bort lite av det planerade kanske.., bättre att du mår bra.

2011-07-11 @ 23:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0