Flåsarn- -

Nattliga memoarer..

Det är fan mitt i natten nu.. det är inte ofta jag är vaken vid den här tiden om man säger så.
Har suttit och lusläst över 200 sidor i ett ämne på Flashback, spännande som tusan eftersom att man själv var nämnd där några gånger.

Jösses, det är nog dags att jag går och lägger mig snart, vi ska ju kliva upp om några timmar eftersom att Maya ska till dagis.
Men  jag vet inte om jag vågar gå och lägga mig faktiskt, jag är så jäkla skraj.

Känner en oerhörd saknad efter Andreas också, som tur var så fick vi växla några ord strax efter kl 22 ikväll, han verkar trivas och må bra och allt verkar fungera bra för honom. Det känns skönt.


Mitt livs kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0