Flåsarn- -

En dag i skräckens tecken!

Efter att Maya hade blivit lämnad på dagis och Ante åkt till Stockholm på konsert så knatade jag över till Catarina och pappa för att umgås lite.
Men när jag kom hem därifrån så fick jag sådan kraftig huvudvärk att jag på en gång fick springa och kräkas.. och kräkas..och kräkas.
Satte mig vid datorn och googlade förtvivlat över vad som kunde vara fel för min spontana tanke blev:
"FAN, EN HJÄRNTUMÖR?!"
Googlade på alla symptom jag hade och allt pekade på migrän.

Sen blev det bara värre... fick tag på mamma och grät som ett litet barn i telefonen, så mamma och mina syskon kom över med alvedon åt mig och sa att dom skulle hämta Maya och att hon sen kunde få stanna där så jag fick vila.
Tacksamt tog jag emot alvedonen, svalde dom och lade mig på soffan, somnade tillslut och drömde helt sjuka drömmar och vaknade ca 2 timmar senare, fortfarande lite huvudvärk men slapp kräkningarna.

För mig var detta verkligen en skräckfylld dag eftersom att jag sällan har huvudvärk och har absolut ALDRIG haft migrän.. Det var så många tankar som hann fylla mina hjärna och jag trodde på allvar att jag skulle dö.

Hädanefter ska jag ALLTID ha någon sorts migränmedicin hemma..



Kommentarer
Postat av: Katrin

nämen usch vad otäckt! hoppas du mår bättre nu.. kram

2011-03-03 @ 19:52:46
http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0