Flåsarn- -

Snart får pappa ladda bössan!

Maya sov hos sin farmor från Lördag till Måndag.. på Söndagen så åkte dom in till Gävle för att kolla på Mora Träsk, jätte kul tyckte Maya.

Igår när jag och Ante åkte och hämtade henne så var det första hon sa:
-Mamma, på mora träsk va det en jätte gullig pojke med gitarr!
Jaahaaa, sa jag och gav henne ett leende.

Men det var ingen pojke fick jag reda på.. Mayas farmor berättade för mig att Maya blev jätte förtjust i karln/gubben som spelar gitarr i  just Mora Träsk.

Hur ska det gå i framtiden om hon redan som 3 åring gillar långhåriga karlar med gitarrer?!


Kommentarer
Postat av: isa

jaadu du får väl leva med en unge som kanske kommer bli kill.sjusare (stavning)

2011-03-01 @ 19:41:11
Postat av: Katrin

hahaha underbart ju!

2011-03-02 @ 09:30:36
http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Linda

Hmm.. långhårig kille med gitarr.. jag tycker det låter som att hon kommer utveckla samma killsmak som mamma :)

2011-03-06 @ 17:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0