Flåsarn- -

När blev trötthet efterblivet?

Nu kan jag pusta ut och bara bry mig om mig själv. Maya är på dagis för första gången på ca 2 veckor och Andreas sover efter ett 12 timmars nattpass på jobbet.

Men jag mår illa, riktigt illa.. lite så där kräkilla. Får se vad som sker, kanske åker jag på en magsjuke smäll?
Får hoppas att jag inte gör det, för jag skulle verkligen inte orka med det  just nu.

Imorgon så blir det back to reality på allvar, då ska jag jobba på en skola 8-14.30, ska bli jättekul eftersom att jag trivs där så bra och jag kommer bra överens med lärarna som jobbar där.

Vet inte vad denna dag har att erbjuda förutom en hel del vind och kall luft, vi får väl se..


Jag har märkt att det är en del smartskallar som kommenterar min blogg, både anonymt och med namn.. tyvärr så verkar det ofta som om att de tror att jag är efterbliven.
Hade inte en aning om att jag gav sken om det, hmm...
Själv så känner jag  mig inte alls nå efterbliven, bara lite trött och orkeslös.. och det är väl normalt, eller?

Kommentarer
Postat av: ida

du är min idol :) hihi nästan iaf tycker du är stencool.:thumbup:

2011-05-05 @ 14:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0