Flåsarn- -

Kärringarna sitter med benen brett isär, "Välkommen in".

När man har varit på ett badhus i flera timmar, duschat och vill sätta sig i en varm och skön bastu så vill man ju helst undvika att kolla på de nakna kvinnorna/kärringarna som är i bastun.
Men i bland så är det svårt att undvika det...

T.ex igår när jag och Maya hade duschat och skulle gå in i bastun, så öppnar vi bastudörren och möts av 3 tanter i 65+ åldern varav alla tre sitter med benen brett isär och visar allt, jag menar verkligen A L L T.
Och så satt dom precis framför dörren, så man hade inget annat val än att kolla på dom när man gick in.

Jag önskar att jag hade haft emaljögon som jag hade kunnat plocka ur och lägga någonstans bara för att slippa se.
 


Kommentarer
Postat av: johanna

Men fy... Att det ska vara så svårt att visa lite respekt för sin omgivning? =(

2011-11-22 @ 18:07:02
http://jhnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0