Flåsarn- -

Slöare kan ingen vara...

Denna lördag har gått sakta, har inte haft något speciellt att göra och har därför blivit sjukt uttråkad.

Maya bjöd på sovmorgon i morse, så kl 9.20 kravlade jag upp ur sängen och fixade frukost.
Efter frukosten så diskade jag undan lite efter gårdagens middagsstök, plockade upp lite saker från golv och bord och dammsög.
Sen gick vi ut och umgicks med Andrea och Vicky.

På eftermiddagen så var vi in till stan och lyxade till det lite med mat från MAX.

Äntligen har Bolibompa börjat, Maya har tjatat hela dagen om att få se på "Flygande Mattan" ikväll.. och snart så börjar det programmet.
Hon älskar det. Jag hatar det.

Själva programmet har jag ingenting emot, men den där hånflinande blondinen som håller i alltihop, henne tål jag inte. Usch.

Nä nu blir det lite lördagsmys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0