Flåsarn- -

Underbar dag!

En härlig Fredag går mot sitt slut.

På förmiddagen så badade vi, Maya trivdes som vanligt i den blöta miljön och vi åt en mysig liten lunch där på badhuset.
När vi hade badat klart så åkte vi hem till svärmor och blev bjuden på morotskaka (mums) och efter det så for vi hem.

Maya sprang raka vägen hem till sin mormor och kort därefter gick jag också dit, vi var inte hemma igen förren strax efter 22 ikväll.

Nu sover mina två älsklingar i alla fall och den ena ska upp reda 04.30 i morgon och jag hoppas att den andra väljer att sova till åtminstonde 9.00. Men vi får se hur det blir.

Nåja, är otroligt nöjd med dagen i allafall och jag hoppas att alla ni andra också haft en bra Fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0