Flåsarn- -

Den dagen som disken får ben och springer iväg och helvetet fryser till is, den dagen ska jag sluta älska dig.

Nu är det äntligen helg och jag har precis skickat iväg Maya till hennes farmor, hon ska sova där i natt och gå på bandy i morgon.
Detta betyder alltså att jag är helt ensam till kl 22 i kväll då Andreas kommer hem från jobbet, härligt värre.

Sitter just nu och äter en pirog och filosoferar lite.
Lär ta ett varv med snabeldraken när jag har surfat färdigt men disken låter jag ligga kvar, det är ju en dag i morgon också och jag tvivlar på att disken springer iväg.





Maya på Leksand Sommarland i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0