Flåsarn- -

Det här med sovmorgnar när man har barn..

Det är INTE okej att kliva upp innan kl 8 på en Söndag! Jag har försökt tala om det för mina älskade dotter men det verkar inte ha nått enda fram, om man säger så.

06.40 stod hon i dörröppningen till vårat sovrum;
"mamma! kliv upp!! "

Jag hade behövt sova till minst kl 9 idag egentligen för jag har legat vaken halva natten och drömt mardrömmar den andra halvan.

Men, å andra sidan så är det rätt mysigt att kliva upp medans det fortfarande är mörkt... och jag vet att jag kommer hinna få en del gjort innan klockan har slagit 10.  Det känns skönt.




Denna bild är tagen tidigt en annan morgon men visar ganska tydligt hur jag ser ut idag.


Kommentarer
Postat av: CRAZYANGEL [2-barns mamma, löshår & masa mer]

Ja här var det morgon 5. Man deppar ihop. Å nä jag komemr inte fått nått gjort innan 10 i ren protest... :) Godmorgon!

2011-10-23 @ 07:48:12
http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0