Flåsarn- -

En otrolig barnlängtan.

Innan jag fick Maya så var jag fast besluten vid att skaffa dom två första barnen tätt, det skulle vara max 2 års skillnad på dem.
Det blev inte så.

Maya är nu 4 år gammal och hon har ännu inte fått något syskon. Överallt bland jämnåriga så föds det barn på löpande band. Jag kan inte låta bli att avundas dom.

Jag saknar känslan av att vara gravid och veta att man bär på en liten människa inuti sin kropp.
Min största önskan just nu vore ju att få ett till barn. Men det kommer nog få vänta ett bra tag till.

Jag ska försöka banta ner mig en himla massa kilon innan jag blir gravid igen, ska försöka gå ner minst 20 kg, men hur det ska gå till det vet jag inte, jag har en väldigt dålig karaktär på det viset.

Sen så har jag en karl som tycker att det räcker med Maya just nu.

Jag har en O-T-R-O-L-I-G barnlängtan och vill så gärna... men kommer få vänta i minst 1 år till.


Kommentarer
Postat av: Ida - Nagelteknolog

du har ju iaf maya, jag då.. har inte en enda :-/

2011-10-13 @ 20:38:48
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: josefine

Jag förstår VERKLIGEN vad du menar! Varenda ord typ, förutom karln då..

Det gör ont i hjärtat när man får höra alla som blir på tjocken till höger och vänster. Spec när man som jag har jävligt svårt att bli gravid också. Då vill man ju iaf försöka.. Men inte ens det går ju än :(

2011-10-13 @ 21:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0