Flåsarn- -

Jag är så innerligt trött på alla negativa människor.

Och då menar jag inte dom som då och då har en dålig dag, för det kan vi alla ha. Jag menar dom som ALLTID skriver negativa saker på Facebook, som alltid skickar negativa sms eller för negativa konversationer.

Snart kommer jag sluta att kolla på fb, svara i telefonen, läsa sms eller för den delen- sluta vara vänlig mot dessa personer.

Hur orkar man vara negativ jämt? Jag skulle bli alldeles matt och deprimerad om jag gick runt och tänkte det värsta om allt hela tiden.

För mig är dessa personer energitjuvar.

Jag kan förstå om man har en dålig dag ibland och om man måste spy ur sig lite negativitet när något dåligt har hänt osv.. men när man gör det varje dag så börjar jag fundera på vad som är fel i skallen på människan.
Sök hjälp för fan.



Kommentarer
Postat av: Carina grannkärringen

Gör dig av med dessa energitjuvar.

Jag har rensat bort massor av såna den senaste tiden och jag mår mycket bättre.

Man orkar inte ta till sig av allas gnäll hela tiden speciellt inte när man vet att de aldrig bättrar sig fast man gör allt för att peppa dem och ge råd. De gör som de alltid har gjort iaf och fortsätter att gnälla på allt och alla. Kram

2011-10-31 @ 22:24:54
Postat av: Ida

Håller med dig fullständigt!

2011-11-03 @ 11:02:34
http://rozzander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0