Flåsarn- -

Och så flyger dom förbi, dagarna i våra liv, gårdagen är nu ett minne medans morgondagen är framtiden.

Helgerna går fort nu för tiden, tänk att det redan är Söndag.

I morse så tog jag med mig skrik-slåss-grin-Maya och två syskon till skogen för att plocka svamp, vi kom hem med typ en näve kantareller efter 2 timmars vandrande bland stockar och stenar (och alla goda renar?), löv och kottar.
Men nu vet jag i alla fall att man inte kan ta med sig en 3 åring, en 7 åring och en 8 åring på skogspromenad utan att det blir kaos.

På eftermiddagen idag så kom svärmor hit med en fajitagryta, nacho chips och en massa annat gott. Efter maten så åkte vi till Gävle och Gymnastikens hus för att Maya skulle på sin gymnastik.
Jag är så glad över att hon tycker om gymnastiken och att hon ger sig in i allt med 100% energi.

Snart ska jag kasta in henne i duschen och sen blir det nattning.

I morgon ska jag jobba 7.45-14.00, skönt med en kort dag varje Måndag, då hinner man ju med en massa när man har kommit hem.


När Maya fyllde 3 år så såg hon ut så här på morgonen.
Undrar hur hon kommer se ut när hon fyller 4 om en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0