Flåsarn- -

Slår vad om att vissa har personliga rövtorkare inne på toaletten.

Något som jag irriterar mig på är; extrem lathet.

T.ex folk som går hemma hela dagarna och anlitar städare några dagar i veckan för att dom inte pallar med att städa själv, och får utbrott när städarna/städaren lämnar kvar sånt där som borde vara en självklarhet för en vanlig person att kunna ta reda på själv.
Dessa personer lämnar förmodligen kvar skit i toaletten som städarna sedan får spola ner.
Men liksom, råkar du spruta ut tandkräm i handfatet så tar det max 1 minut att få bort det, själv!

Och dessa personer som använder sina barn som personliga slavar.
"Kan du hämta det till mamma?", "Kan du hämta pappas snus?"
Men hämta era egna jävla saker!!!
Lyft på arslet!!

Jag själv är inte världens olataste människa men jag kan fan städa efter mig, min sambo och min dotter. Jag dammsuger VARENDA dag, ÄVEN om jag har jobbat!
Och det är ytterst sällan jag ber min dotter hämta något, såvida det inte är panik och jag kanske har fastnat med huvudet under badkaret i ett försök att städa under det. (Det kan ju faktiskt ske, för vi har ingen städare).

Tack för att jag fick gnälla av mig lite.
Kommentarer på det?



Kommentarer
Postat av: miranda

(y)

2011-10-26 @ 06:45:04
http://mimatokanona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0