Flåsarn- -

Summering av gårdagens och nattens festligheter.

Ante och Jimmy hade en spelning igår på den lokala pizzerian. Det blev mycket alkohol, många gäster, många slagsmål och hinkvis av spyor.

Efterfesten bestod av allsång,spyor,bråk och en del alkohol.

En skittrevlig och härlig kväll och natt på många sätt och jag skulle ljuga om jag skrev att jag är pigg idag.
Vaknade med världens värsta huvudvärk i morse och trodde att huvudet skulle sprängas. VÄRT!

Ante kom hem vid 11 i förmiddags och hade två högerskor på fötterna och jackan samt alla nycklar var borta.
Jackan och nycklar återfanns senare, thank god!

Har nyss kommit hem från pizzerian där vi var ett gäng och åt lite bakfyllemat, underbart.. men känns inte så bra i magen nu.

Håller på att laddar inför att åka till gymnastikens hus i Gävle med Maya. Hade hellre legat nerbäddad i soffan med min familj och kikat på någon film hela dagen.

Vad gjorde ni igår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0