Flåsarn- -

Utvecklingssamtalsångest.

Jobbat och slitit idag mellan kl 8.00- 15.30, kom hem och mådde som en påse skit.  Ante stod för matlagningen här hemma idag för en gångs skull. Han gjorde nå eget "hitte-på"-recept, det gick att äta i alla fall.

Just nu så njuter jag av tystnaden, ensamheten och mörkret här hemma. Ibland är det bra skönt när karln jobbar natt.

Lite nervös inför morgondagen, ska nämligen på någon form av utvecklingssamtal på dagis då. Jag får alltid dödsångest och panik när det är dags för sådana samtal, jag är så fruktansvärt rädd för att få höra om Maya beter sig väldigt illa osv. Fast under de 3 år som hon har gått på dagis så har jag bara fått höra positiva saker om henne.

Nu ska jag läsa ikapp lite bloggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0