Flåsarn- -

Det var inte igår!


Sedan senast jag skrev så har det hänt en del - jag har fått anställning på en skola fram till sommaren och resan till Cypern närmar sig med stora steg och jag har köpt en ny telefon så nu slipper jag skämmas om någon ringer när jag sitter på t.ex bussen och måste svara.

Okej... det var väl inte så mycket som hade hänt egentligen, haha.. detta visar ju hur sjukt intressant och spännande liv jag lever. Not.

Jag önskar att jag kunde ge er bilder och texter från en öde ö någonstans utanför Thailand eller liknande.

Mina dagar består mest av arbete, jag jobbar och sliter som en gnu på veckorna, men jag trivs med det som fan. Min arbetsplats är den bästa! 
På helgerna tar jag det lugnt, typ. Tyvärr blir det dåligt med festande, men visst fan är man sugen på en rejäl råfylla ibland.. ni vet en sådan där fylla där man knappt vet vad man heter, talar något mystiskt språk flytande och tror att man har kläder på sig fast man i själva verket är spritt språngande naken.
Så jävla full vill jag bli och behöver jag bli. Snart. Helst igår.

Söndag idag föressten, har varit en soft dag på många sätt.
Kvällen kommer spenderas i soffan framför Big Brother, as always. Tror knappast att jag är den enda som har Big Brother som den största "happeningen" ikväll.

Dricker powerking just nu i alla fall (om någon vill veta?). Powerking är apgott. Jag älskar powerking.

Nu sätter jag en etikett på mig själv ; Jag är PowerkingLina Forslund. 



 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahahaha härligt att du avslutar med en etikett ;)

2012-04-01 @ 20:40:23
Postat av: Ida - Nagelteknolog

Haha, om du behåller kläderna på dig så ska det

Nog kunna fixas lite festligheter :-)

2012-04-02 @ 00:15:29
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0