Flåsarn- -

Här i landet mellanmjölk ska man stryka alla medhårs och absolut inte stick ut ur mängden.

"Nä men Lina, så där kan du ju inte säga"

Dom orden har jag hört många många många gånger i mitt liv och jag undrar ofta, varför? varför får jag inte säga det jag vill säga? tycka det jag tycker? eller skriva det jag vill?

Bara för att du kanske tycker en sak och jag en annan så betyder inte det att jag hatar dig. Jag kanske hatar dina åsikter.. men fortfarande så hatar jag dig inte som person.
Du kan vara hur jävlig du vill i dina åsikter, men.. om du är en trevlig människa förövrigt och inte gör någon skada så har inte jag någon anledning att tycka illa om dig.

Folk nu för tiden verkar nöja sig med att leva i landet mellanmjölk och är rädda för att uttrycka sig. Tråkigt som fan om jag får säga det själv.

Jävlar i min lilla låda vad jag har fått skit för ett par dagar sedan för att jag delade med mig om mina åsikter och tankar kring ett tidningsreportage.
Ingen av oss hade rätt eller fel.
Jag sa vad jag tyckte och skämdes inte för det jag skrev.
Men tydligen så ska man stryka alla medhårs, för då blir ingen ledsen eller upprörd.


Kommentarer
Postat av: OLIVIA WIKSTRÖM'

menar du mig eller personen som skriver om alla möjliga bloggare ? :s

Postat av: bexollila.

Var gärna med i dagens awesome - http://www.nattstad.se/bexollila?id=2892453

2012-04-03 @ 23:21:34
http://nattstad.se/bexollila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0