Flåsarn- -

Idag är det min dag.

Igår tog jag nog rekord i att hålla mig vaken lär jag säga.
Klockan 22 så kom Ante hem från jobbet, så då dukade jag fram lite gott och så kikade vi på Big Brother tillsammans och sen ett avsnitt av Sons of Anarchy.

I morse ringde Antes alarm strax efter 8, för han skulle åka iväg och repa, självklart så vaknade jag också.. men jag tänkte att "fan.. jag ska nog ta och ligga kvar i sängen och dra mig i flera timmar"...höhöhöh... det gick ju som det gick, inte ens 10 minuter efter den tanken så klev jag upp och klädde på mig.
Så nu på morgonen har jag hunnit städa lite på Mayas rum och slängt lite sopor.

Tänk vad skönt det är att vara barnledig ibland.

Det enda "måstet" jag har kvar idag är att gå ut med mammas 3 hundar.

Jag har heeeeeela lååååånga dagen till mitt förfogande, jag kan göra vad jag vill. Jag kan lägga mig i soffan och glo på tv flera timmar utan att någon stör, jag kan sitta vid datorn utan att någon vill ta min plats i datorstolen, jag skulle kunna lägga mig i ett varmt bad utan att någon bankar på toadörren.


Kommentarer
Postat av: Katrin

ååååhåå! En sån dag har inte jag haft på minst ett par år... kanske dags att höra om nån vill vara lite barnvakt nån helg så man får rå om sej lite =)

2012-04-07 @ 00:37:40
http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: mammaTea

Hoppas du fick en bra dag.

2012-05-06 @ 11:52:15
http://mammatea.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0