Flåsarn- -

Määäh släpp in ma´ i Bigbrother huset så ja´ får trycka ner jäntan ordentligt!

Jag följer BigBrother slaviskt, men orkar sällan se det på kvällen, så jag kollar alltid dagen efter i stället när Maya har somnat.

Och jag är så trött på hur dom beter sig där inne.

Någon jag verkligen stör mig på är Jennifer, hallå??!!  Den bruden har inte många hästar hemma.
Whitetrash med råge liksom.
Super sig dyngrak, provocerar fram ett gräl och tänder till på alla cylindrar pga en liten knuff från Marcel och en lekfull handflata i ansiktet av Rodney.
Take it like a woman!!

Hon beter sig som en 14 åring som beter sig på ett speciellt sätt för att få uppmärksamhet av killarna. Vilket hon får.
Hon påminner om mig för ett antal årsedan för jag betedde mig precis så där.

Hade jag fått kliva in i huset så hade jag på en gång gått till attack mot henne och gett henne en näve i plytet istället för en handflata.
Jag hade tryckt ner henne till jorden totalt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan se det framför mig lina! och jag mår så jättebra när jag tänker på det! :)

2012-04-04 @ 01:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0