Flåsarn- -

Själaro!

Igår var det Onsdag och jag var så orkeslös på kvällen efter att Maya hade somnat så jag orkade inte sitta här och skriva en massa.
Hade en skitstressig dag på jobbet och sen när jag kom hem så påskpysslade jag lite med Maya, slängde ner henne i badet och nattade sedan henne.

Hon var så söt när jag hämtade henne på dagis igår, hon var sminkad eftersom att dom hade haft besök av en påskkärring på dagis.
Maya var en "Påskkärringkatt".


När vi påskpysslade lite så gjorde vi en varsin kyckling:






Idag har jag haft en rätt så lugn och skön dag på jobbet, men känner mig trött ändå.
Tog en runda på Köpis (Valbo Köpcentrum) efter jobbet och handlade lite grejer till Mayas påskägg + lite mys inför kvällen med Ante.
Nu är jag ledig tills på Tisdag, ska bli så underbart!!

Nu i skrivande stund så poppar jag musik för hela gården tror jag... men det skiter man väl i. Lär ju ha nå att dansa och sjunga till medans jag städar undan lite här hemma.

Återkommer kanske senare!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0