Flåsarn- -

Sorry seems to be the hardest word!

En person som jag har haft mycket tjafs och bråk med här i bloggen har nyss skrivit till mig på FB och bett om ursäkt.
Skitmodigt gjort lär jag säga eftersom att han inte på förväg kunde veta hur jag skulle besvara hans meddelande.

Han har förhoppningsvis förstått att jag inte har något emot han som person, men har haft mycket emot hans åsikter osv som han ofta blottade i sin blogg.

Nu läser ju inte jag hans blogg längre så jag vet inte vad han skriver om där nu för tiden, men han har förmodligen mognat lite.


Men jag vill ge tummen upp och ett stort påskägg  till Morgan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0