Flåsarn- -

Tror min unge kommer bli en överdriven påskpynt samlare när hon blir stor pga mig.

Snart är det påsk, skojsigt värre liksom...

.....OM MAN SKIPPAR ALL JÄVLA PÅSKRIS SOM ALLA ENVISAS MED ATT HA I SINA HEM!

Nu tjatar min unge om påskris också.. och fjädrar. Fjädrar i alla färger som finns. Fast helst rosa.

-Vi kan ha det i mitt rum, i hallen, i köket, i vardagsrummet och på toaletten mamma!
-Jo menvisst, så jag ska bara kunna vistas i mamma och pappas sovrum? Du vet ju att jag är allergisk.
-Nä du kan ju bo på jobbet.

Tack för den.

Känns ju jätte bra att påskris är mer värt än mig.

Ungen ska få sitt påskris, på Fredag. På altanen.

För övrigt så är jag "allergisk" mot all överdriven pyntning.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Undvik vatten till riset och du klarar dig från en allergi ;) så får jag göra här hemma :P

2012-04-05 @ 20:24:58
Postat av: Flåsarn-En tigermamma med humor!

Jeanette: Fungerar tyvärr inte för mig :/

2012-04-05 @ 20:54:24
http://flasarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0