Flåsarn- -

Back to reality!

Båda mina älsklingar sover just nu i skrivande stund.
Den ena har sovit några timmar och den andre började precis att snarka.

Kvällen har spenderats i soffan med Ante, vi skulle se på film och ha lite myskväll tänkte vi. The Uninvited bestämde vi oss för att se, men efter 20 min in i filmen så började Ante be om att få byta film, för det vart så ruskigt.
Han fick byta tillslut så då blev det i stället första avsnittet av Spartacus.

I morgon är det Måndag i alla fall och det innebär back to reality. Maya ska till dagis för första gången på 3 veckor. Har varit supermysigt att ha henne hemma men nu är det slut på ledigheten.
På Tisdag börjar jag jobba igen, har fått ett långtidsvikariat som resurs i en förskoleklass på en skola här i kommunen, gissa om det känns bra?
OOOOJAAA! Jag jublar av glädje! Jag trivs så himla bra just där så det kunde inte bli bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0