Flåsarn- -

Härliga lördag!

Hittills har lördagen varit väldigt bra, har inget att klaga på just nu förutom att Maya förmodligen börjar bli sjuk och det förklarar ju hennes bökande i natt.

På förmiddagen idag så åkte vi ut till Köpis och glodde lite i affärer, Maya ville ha en korv på IKEA så det fick hon. Hon hittade även en ny halsduk som hon fick köpa, ynka 30 spänn fick vi ge för den.
Ungen verkar ha halsduk/sjal-mani, tror hon har 8-9 stycken nu.

När vi kom hem så satte vi igång med lite sysslor och sedan slappade vi en stund innan det var dags att fixa middag - kotletter,potatisklyftor, mögelostsås och sallad. Väl uppskattat av karln i huset.

Nu har mina älsklingar åkt hem till min svärmor för att se på hockey så jag är med andra ord ensam just nu.
Tänkte ta och kolla in lite serier och grejer medans jag har tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0