Flåsarn- -

I morse var det riktigt synd om mig.. på allvar.

Klev upp innan kl 7 i morse, hoppade in i duschen och försökte vakna till liv. Strax efter kl 7 så klev Maya upp och då blev det fullrulle på en gång- det skulle göras frukost, tas fram kläder och fixas hår.
Kl 9 så kom Isabell och följde med oss till Mayas dagis.. vi lämnade Maya där, stängde dörren medans hon stod där innanför, vinkade, gav slängkyssar och ja.. vi höll på så tills vi inte kunde se Maya nå mer.
Väl hemma igen så slängde jag ner mig i sängen och grät!
Jag bölade, grät, snyftade och vrålade.
Jag kände mig så hemsk och elak som hade lämnat henne på dagis och sedan gått hem.

Fattar inte riktigt varför jag reagerade så där, för jag vet ju att Maya älskar sitt dagis och har himla roligt där.

Nåja...

Dagen har varit internetfri, det har inte fungerat helt enkelt. Så jag har roat mig med att skura badrummet.. ja, till och med under badkaret och I avloppet.USCH!
Nu luktar det rent och härligt där inne.. men snart sätter väl sig nån katt på lådan och skiter, som vanligt.
Mina katter gör fan inget annat nu när det är vinter och kallt, dom äter, sover, skiter och kissar.
Drygt!

Nu har vi tänt lite ljus här hemma och väntar på att Bolibompa ska börja, sen blir det läggdags för den lilla tösen i familjen som är helt slutkörd efter första dagen på dagis efter 3 veckors ledighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0