Flåsarn- -

Ja men guuud va´ kul att jag är igång med skrivandet igen!

Hmm, 1½ månad utan ett endaste litet ord skrivet här på bloggen är verkligen inte Okej!
Fast jag har ju loggat in typ 4 gånger och tänkt skriva, men det har bara slutat med att jag har raderat allt , loggat ut och tagit en cigg i stället.

Nyss när jag satte ner arslet framför datorn så tänkte jag att "Nu jävlar ska jag leverera!Nu ska jag ge läsarna ett sånt intressant inlägg att dom ramlar av stolen!"
Jomenhejsan vad bra det går.Not.

Blir väl nå babbel om vardagliga grejer här ett tag framöver, t.ex hur länge jag satt på toa och vilken mat jag har ätit.
Nä usch, så tråkig vill inte jag vara.

Jag vill ge er något spännande, INTRESSANT, fängslande och framförallt ROLIGT att läsa.

Men tyvärr, jag är inte mer än en tråkig jävla morsa till en 4 åring (obstinat som en 14 åring) som fördriver dagarna med städning och kattlåderensning nu när jag är ledig.
Glamouröst as hell!!

Jag önskar att jag kunde dela med mig av någon misslyckad bröstförstoring eller liknande.. Men det lär ju inte ske på ett tag eftersom att jag redan har så pass stora bröst att om jag mot all förmodan skulle slänga in lite obiologiskt material riskerar att behöva gå på alla fyra.
Nog för att Andreas skulle tycka det vore härligt....Men SÅ kul ska han inte få ha det.

Avslutar detta inlägg med en bild på Sveriges sötaste Lucia:




Kommentarer
Postat av: sussie

du skulle ju skriva veckans maträtter och kostnad. glöm inte det :)

2012-01-05 @ 02:00:53
Postat av: Ida - Diplomerad Nagelteknolog

kul att du är igång igen :-)

2012-01-05 @ 16:35:58
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: ida

nu blev jag glad! :)

2012-01-05 @ 22:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0