Flåsarn- -

Sånt där roligt som bara barn kan komma på att säga.

Maya är i en sån rolig ålder nu. Hon babblar, funderar och kommer med skitroliga frågor och grejer minst 1 gång varje dag.

T.ex förra veckan när hon skulle få åka iväg till badhuset med sin pappa och vi höll på och letade efter hennes badkläder men bara hittade badtrosorna;
-Men jag måste ju ha en bh oxå så att ingen ser mina tuttar.
-Är det verkligen så viktigt Maya?
-Ja dom är så små... och så ser dom ut som hajar.

Vadå hajar?!!

Eller som när vi diskuterade i soffan hon, jag och Andreas:
-....och när du blir stor kommer du också få större tuttar.
-Ja, jag vill ha som dig mamma, stora och hängiga!

Tur för henne att julafton redan hade varit!

Sen dem där roliga toabesöken hon har:
-Mamma, vet du vad stjärten gör när den pruttar?
-Nej det vet jag inte.
-Den klappar händerna!

Fyndigt Maya!

-Mamma, det kommer inte ut nå bajs..
-Nähä.. gör det inte?
-Nej, den gick nog in för att göra sig i ordning innan den ska gå på fest.



Hon kan verkligen förgylla våra dagar med dom mest oväntade meningarna.



Kommentarer
Postat av: Dieseldoris

HAHAHA - helt klart skön unge! :D

2012-01-06 @ 21:47:29
http://dieselandtraaash.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0