Flåsarn- -

Det här med big brother..jag känner mig lite vilsen nu.

När big brother började i år så följde både jag och karln det slaviskt ett bra tag, men sen så blev det ju så att jag började arbeta heltid och klev upp 5 varje morgon, så då gick det inte att hålla sig vaken fram till 22 och sedan kika på det i en timme så jag kollade oftast kvällen efter på föregående program direkt när Maya hade lagt sig.
Men, sen har vi ju varit utomlands, så då missade man ju en hel del, och de flesta avsnitt har jag inte ens orkat kolla ikapp. Jag har missat söndagarnas live sändningar osv.. så jag känner mig helt lost nu när jag helt plötsligt sitter här i soffan och ser på programmet.
Vad har hänt?
Varför har dom inga saker?
Är Annika och Marcelo fortfarande ett "par"?

Blablabla...

Jag är sur på mig själv för att jag har svikit mitt favoritprogram.

HUR KUNDE JAG?????!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0