Flåsarn- -

God Morgon kära läsare!



Igår så tog jag 9.40 bussen in till stan,
hade en jobbintervju som jag skulle gå på klockan 12.45... strosade runt på stan med Sussi, snackade lite skit.
Vi två är som yra tanter när en av oss sätter igång och pratar,vi bara går,går och går... tills någon av oss säger, vart ska vi? varför går vi här?!

Bussen till intervjun kom aldrig, men så kom en räddande ängel, Nicki körde upp i sin Volvo bredvid busshållsplatsen, så hon erbjöd sig att skjutsa mig till dit jag skulle.
Och fram kom jag. Tack Nicki! :)

Väl inne på intervjun gick det bra, så på Måndag börjar jag på mitt nya jobb :) dock ska vi ta 5 dagar i taget först.. men det ska nog gå bra om jag kämpar lite :)

Hämtade lillasyster Isabell på hennes skola igår också, skulle vara lite barnvakt åt henne medans mamma var på kurs,middagen var populär hos henne, 4 portioner skottade hon in,spagetti och köttfärsås, våran alldeles speciella köttfärsås.

Vad sker idag då? Nada, inget speciellt....   jag ska snora, jupp.. just det, vi har blivit invaderade av baskilusker här hemma, alla tre är utsatta, jag,Ante och Maya.
Kul värre liksom, men som tur är så är det inte riktigt illa än, men det slår väl till som ett knytnävslag i ansiktet när som helst.
Maya ska jag hämta kl 15 på dagis, Ante kunde inte, han ska ut till Hamrånge och repa med Thomas.. så han blir väl borta ett tag.. tråkigt.

Nä nu ska jag läsa lite bloggar.

Kommentarer
Postat av: Tess

Grattis till nya jobbet! :)

2009-05-13 @ 13:10:34
http://mammatess.blogg.se/
Postat av: Jesa

Grattis till jobbet!

Vad är det för jobb?

2009-05-13 @ 17:25:48
http://raggarjesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0