Flåsarn- -

Gud hör bön!

Alltså, fan. Jag är 23 år... tjugotre jävla bast men ÄNDÅ så får jag finnar.

Okej, nu har jag ju en bra anledning till att få finnar(mens).. men va fan.

Ante tycker att det är skitkul att påpeka mina bulor i fejset och skrattar gott åt att jag blir arg.
Tror inte karln att jag vet om hur jag ser ut eller?

Till råga på allt så får Ante aldrig finnar, och då är inte han den som tvättar ansiktet morgon och kväll...orättvist va?


Snälla Gud, gör så att Ante blir invaderad av acne! Amen!

 

 

Jag är inte ett dugg troende.. men försöka kan man ju göra i allafall..


Kommentarer
Postat av: Katrin

haha bra gjort med bilden =D ser ut som om karln har böldpest hehe

2009-11-15 @ 00:23:16
http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: sandritska

HaHaHa.... Jag har aldrig haft finnar när jag var "ung" men nu jäklar kan du tro det ploppar upp nya tamefan hela tiden och Christian tycker det är jättekul att påpeka att jag blir helt röd när jag klämmer dom :P Karlar har sådär dålig humor, det är inte bara din, det gäller nog överlag ;) Haha

2009-11-15 @ 01:59:53
Postat av: Elin

Finnar är sjukt jobbigt ju... På min blogg skriver jag om finnar och mycket annat. Gå in på www.spotlesscomeback.se det är ett spel som går ut på att bemöta pikar om finnar med grymma comebacks. Här finns ett klipp som förklarar hur spelet går till : http://www.youtube.com/watch?v=xY3lfCqirnQ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0