Flåsarn- -

Vårat största misstag?



Vi åkte och badade i dag, rätt så kul och ganska så skönt förutom att vattnet i det där jävla badhuset är så sjukt kallt.
Ombytta och klar för att åka hem så möttes vi ute, jag,Ante och Maya alltså.

Ante:
Vad blek du är, har du inte sminkat dig?
Jag: Nä,orkade inte göra det..
Ante:Aha, så det är SÅ DÄR du ser ut?
Jag : Haha jaa
Ante: Och DIG är jag förlovad med!!!


Ja men tack då liksom, jag säger detsamma.




Tycker faktiskt synd om mig själv som är förlovad med Sveriges största riksmongo.






Kommentarer
Postat av: sophia

jo, festen :) jaha, vad trevligt ;)

2009-11-15 @ 21:11:22
http://sophiapihlajainen.blogg.se/
Postat av: Katrin

fan skulle alex säga så då skulle jag bli flytokig och klappa på karln! ta ingen skit Lina!

2009-11-15 @ 22:03:10
http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha, din blogg är rolig att läsa!

2009-11-19 @ 23:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0