Flåsarn- -

Vad använder du dina tuttar till?

Tuttar är jävligt praktiska faktiskt och man kan använda dem till mycket!
Jag använder alltid tuttarna som "förvaringsmöbler". 
 
Mobiltelefonen (samsung galaxy s3) högst upp, ciggpaket mellan tuttarna och en tändare någonstans som jag alltid lyckas tappa bort men hittar senare på kvällen när jag klär av mig kläderna och tändaren ramlar på golvet.
 
Men självklart så finns det ju alltid dom som tar det här en nivå högre:

Lady Dahmer.
 
 
Vem annars?
 
Jag dör. 
 
Och nu så måste jag bara försöka slå det där... om jag tar en kattmatsburk istället för tonfiskburk?
En 0,5 l colaflaska istället för hårborste?
Jag måste testa!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

;-)

2013-05-27 @ 21:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0