Flåsarn- -

När våldsbrott begås mot SD-anhängare så är det tydligen helt okej.

Jag syftar på den lilla pojke som tvingades se sin mamma bli misshandlad av en motdemonstrant.
(länk till artikeln HÄR)
 
Hade det varit tvärtom, att hon, mamman, hade slagit motdemonstranten så hade det blivit ett ramaskri om hatbrott m.m 
 
Det är lätt att säga "hon förtjänade det säkert" , " ta av offerkoftan" osv.. men problemet kvarstår ju ändå, EN 7 ÅRING SÅG SIN MAMMA BLI SLAGEN.
Han kommer säkert minnas detta för alltid. Det kommer med all säkerhet att sätta stora spår i hans hjärna.
 
Är det så här det ska gå till eller?
Om man tycker eller tänker olika, betyder det att man får slåss?
Innebär det då att jag också får slå de som inte tycker som mig?
 
Verkar som att många tycker att idioten var en hjälte... jävla stolpskott.
Hjälte över vad? undrar jag.
 
Det fina med Sverige ska ju vara det att man har rätt att tycka och tänka som man vill. Men, nu börjar det mer och mer bli så att vissa ska tystas ner.Med våld.
 
Jag stöttar oliktänkande.Jag stödjer folk som vågar vara annorlunda.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0