Flåsarn- -

god morgon..

Maya väckte mig med riktiga tortyrmetoder tidigt imorse. Hon tände taklampan, drog på tvn på högsta volym, tog av mig filten, sparkade på mina ben,rev mig på fötterna och skrek att hon ville ha frukost. 

Och den där frukosten var tydligen jävligt speciell..Hon skulle minsann äta den till ett speciellt program. 

- Men mamma!snart är det Jessie och då MÅSTE jag ha min frukost. 

Nåväl,  jag klev upp och gjorde som drottningen sa tillslut. Nu sitter jag i soffan och funderar på om jag ska koka kaffe eller bara sitta kvar här..


Kommentarer
Postat av: Hilda

Men, är hon inte sju år?
Tillåter du sådana fasoner?

Svar: Jo hon är 7 år. Nej jag tillåter inte sådana fasoner, men vad ska jag göra tycker du?
Det är ju knappast så att jag helt sonika låter henne hålla på.. men det är inte heller så att jag låter det ta hus i helvete.
Lina Forslund

2015-01-06 @ 11:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0