Flåsarn- -

13/4 Söndag

Åh jaha.. då var söndagen här..

Igår så hade vi fullt upp.. var hos pappa så att Adam o Isa fick leka med Mira,David och Lova..
var där någon timme, sen gick vi o handlade så att vi kunde få nå mat i oss..
Så vid 18 tiden så åt vi Kyckling med potatisgratäng, var så jääävla gott :)
Sen kollade vi på Körslaget.. men jag missade en hel del..
Sussi kom som vanligt hit för att låna film.. o sen kom Henka, så då fick Ante träffa honom, det gick super bra.. ingen behövde märka revir eller något.
Dom blev kvar här ett tag o det var trevligt.
När dom hade gått så kikade jag o Ante på en gammal film "Hem dyra Hem"(?) med Tom Hanks...
för inte fan fick man se klart på Into The Wild, får väl kika på den i veckan då när Ante är borta.

ca kl 9 imorse så vaknade jag av att Isabell stod i dörren o sa :" Lina,vakna, Maya är ju vaken"..
så då fick Isa ta Maya o byta blöja o klä på henne så fick jag ligga kvar i sängen en liten stund :P

Sen klev jag upp.. skulle gå på toa, men upptäckte att.....
DET FINNS INGE TOAPAPPER!!!!!

men men.. livet går ju vidare så..
vi spelade lite Theme Hospital.. eller ja, JAG SPELADE.
Blev så förbannad på spelet för att jag förlorar hela tiden fast att jag har hur mkt pengar som helst och att allt går bra... så jag stängde av och så gick vi o käkade frukost.
O nu så sitter jag här.. med ont i halsen.. Adam och Isa kikar på barnprogram och Ante och Maya ligger o snarkar o sover i sovrummet..
Helt otroligt hur bra dom där 2 sover bredvid varandra.
Maya har säkert sovit sedan kl 10 eller nåt..

Får se när jag skriver igen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0