Flåsarn- -

17/4 Torsdag

Natten var somsagt skit jobbig.. satt vaken till kl 6 imorse typ och sjöng "klappa händerna", det var det enda som kunde göra Maya glad.
Min mormor kom vid 11 på förmiddagen o avlastade mig lite så jag fick ta ett varmt och skönt bad.
TACK MORMOR :)

När mormor hade stuckit och Maya vaknade från sin skönhetssömn så klädde vi på oss och gick hem till min pappa.. där var Catarina och Miranda hemma, men det dröjde inte länge förren alla ungar var där.. och då menar jag ALLA, typ alla ungarna på gården sprang och plingade på dörren heeeela tiden..
(oj nu fick jag tinnitus)
(och nu gick det över)
Vi var där flera timmar och Maya tyckte det var så skönt att få sova i vagnen på altanen.

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli ca 1.. för då kommer min älskling hem :D

Imorgon så får man lite pengar iaf, så då ska vi åka o handla i Sandviken.. ska försöka få Andreas att gå med på att åka till Köpis en sväng oxå,kanske tillochmed kan lura honom till att köpa nå billiga fina skor åt mig oxå..
Man får väl ta o vara extra snäll hehe :P
Hårfärg ska jag iaf köpa imorgon, både till mig och Sussi (Snuski).. jag ska ha svart och hon ska ha mörkbrunt, sen ska vi färga o klippa håret här hemma :)

ICKE ATT FÖRGLÖMMA: LINA VILL HA TACOS IMORGON KVÄLL!



Sussi & Maya, April-08

Kommentarer
Postat av: Catarina

ja visst är det drygt här! men du gjorde ett bra jobb med dörrplingarna tycker jag, så du är hjärtligt välkommen idag igen! :)

2008-04-18 @ 10:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0