Flåsarn- -

21/4 Måndag

Imorse så stack älsklingen utan att säga hej då ens.. :(
han hade bråttom säger han.
Jaja..
Idag så har jag haft besök utav Sandra och hennes barn Moa och Selmer, vi tog en promenad till Ladis och satte oss o fikade, men det blåste förjävligt där ute så då gick vi hem till pappa så att Moa fick leka med Lova.
Var där ett bra tag.. sen när det var dags att gå hem så lämnade jag Maya hos pappa så att jag kunde få städa i lugn o ro hemma.

Har nyss ätit gooooooooooood mat... var så förbannat sugen på rödbetor så jag har gjort lapskojs *stava*, o det var så jävla gott! Finns kvar tills imorgon oxå :)
Imorgon lär jag ta o tvätta hela dagen så då hinner jag inte gå någonstans..

men iaf, tur att vi är så smarta här hemma.. haha..
var ju hur enkelt som helst att sänka Mayas gåstol visade Sandra genom att trycka in någon knapp eller nåt..
så nu kan Maya ha gåstolen perfekt :)

Nä nu ska jag kika på Häxdansen.


ÄLSKAR DIG ANDREAS.
SAKNAR DIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0