Flåsarn- -

3/4 Torsdag.

Min mobil är helt trasig.. knapparna funkar inte o skärmen är helt svart,men det går tydligen att ringa till den..
hmm..jävla skit telefon.

Gick hem till pappa runt kl 11 imorse för att låna hans tvättmaskin..men såklart var han inte hemma, men jag satte mig på bänken utanför hans dörr o väntade i en halvtimme,sen gick jag o kollade om Catarina var hemma, MEN ICKE!
då gick jag tillbaka till pappa igen, han hade ju lämnat Zorro hemma så han kunde ju inte vara borta så länge.. tänkte jag.
Kl 12 fick jag nog o gick hem igen...
Lånar tvättmaskinen imorgon istället...

Ska hem till mamma om någon timme o vara barnvakt hela kvällen o natten, mamma ska jobba.

Imorgon så kommer min kärlek hem :-D
Har längtat så förbannat mkt efter Andreas dom här dagarna som vi inte har setts..

Skriver lite mer i kväll kanske.

image33

Kommentarer
Postat av: Ida

Skaffa ett rum... :p

2008-04-03 @ 14:07:30
http://ihuvudetpaida.blogg.se
Postat av: Lina Flåsarn

Men ja!

Vi kan väl låna erat? :P

2008-04-03 @ 14:13:09
Postat av: Ida

haha.. jah, alla andra ska ju in där o
krutta runt, så varsågoda.. det står till
erat förfogande *haha*

2008-04-04 @ 16:10:14
http://ihuvudetpaida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0