Flåsarn- -

9/4 Onsdag.

GOD DAG!

fan va jag känner mig sliten idag..
har precis lyckats få Maya att somna så jag ska väl ta o hoppa in i duschen o sen slänga i tvätt i maskinen.

Idag blev Maya 6 månader :)
Tänk att det är 6 månader sedan som jag låg där på förlossningen o kämpade och trodde att jag skulle dö.
Tiden går så jävla snabbt.

Ska göra Cowboy soppa idag :) töntigt namn.. jag vet..haha.
Sussi kommer nog hit oxå o smakar på den..(
när hon lyckas slita sig från Henka :P )

Aja.. nu ska jag duscha!


Maya bara några timmar gammal uppe på BB avdelningen.


Maya 5 månader och 3 veckor.

Kommentarer
Postat av: Ida

6mån, Lillsnufflan då.. står inte på förrns hon börjar krypa runt o vandalisera där hemma :)

Cowboy soppa..vad vara?

2008-04-09 @ 13:43:02
http://ihuvudetpaida.blogg.se
Postat av: Lina Flåsarn

Soppan är gjord på köttfärssås,potatis,paprika,vatten o köttbuljong!
Förbannat gott och väldigt bra o göra om man fått köttfärssås över efter att ha ätit det.

2008-04-09 @ 15:52:20
Postat av: Ida

ååhåå.. lät inte alltför fel du :)

2008-04-09 @ 16:17:30
http://ihuvudetpaida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0