Flåsarn- -

Äntligen!

Äntligen så  kan man få skriva av sig härinne igen :)

Det har väl inte hänt sådär skit mkt i mitt liv dom senaste dagarna..
man har ju liksom bara hållit på o packat upp o sånt..
men nu så är det typ klart här hemma, bara köksgardiner och lite tavlor o skit som ska upp.

Jag stortrivs här faktiskt.. och Maya med, hon sover så gott i denna lägenhet, sover ca 3 timmar åt gången.. och det är super skönt för mig, då hinner man ju göra lite saker.

Denna vecka så blir jag o Maya ensamma hemma, Ante är i Bergby o sover där för att han jobbar i Norrsundet..

Idag så kommer nog min mamma o mina syskon hit o hälsar på.. så jag ska sätta igång att dammsuga o diska snart...kanske försöka hinna ta en dusch oxå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0