Flåsarn- -

lite dösnack..

Usch vad jag saknar Andreas..
det här blir nog den värsta veckan någonsin..
inte kan jag lämna bostaden så länge heller eftersom att JAG har slarvat bort mina nycklar, men jag tror att dom ligger i en påse i bilen...
Men bilen har jag inte tillgång till heller för den är ju i Bergby och glider runt.
BAJS!

Känns skönt iaf att det är någorlunda städat här hemma nu iaf..
och imorgon så får man väl ta o tvätta hela dagen..även om det är fint väder..
det ska bli så kul.. eller inte.
Vill någon ta lite tvätt hem till sig o tvätta kanske?
Fast egentligen så har det blivit roligare o tvätta sedan man fick barn, för då är det ju inte bara en massa kalsonger o trosor som hänger där på sträcket.. det är en massa söta små bebiskläder som hänger där :)

And by the way...
Jag älskar barn och har alltid gjort det.
Det finns inge mer underbart än att vara mamma och att alltid få vara med sitt barn och ge det villkorslös kärlek..
att alltid få vakna bredvid sitt barn och se det le.
Att skapa en människa tillsammans med den man älskar är något vackert och något som man aldrig kan ångra.
Vill ha många barn till faktiskt, helst dom 2 första tätt.. sen får det dröja ett tag så man hinner jobba oså.
Men föräldrarna tycker nog att man borde vänta ett tag med nästa :P
så okej, man kanske gör det för deras skull då.. för man vill ju inte höra en massa klagomål från alla håll o kanter.. fast det kommer man väl göra endå,när man än väljer att skaffa en till.
Spelar nog ingen roll om vi är 30 när andra ungen kommer.. vi kommer nog endå få höra:"varför väntade ni inte för?" blablablablalbla..
Men men, folk har väl inget bättre för sig än att tala om för andra vad dom bör och inte bör göra...
Jag vet iaf att våran dotter har det bra med oss och att uppfostra henne till en god människa kommer inte vara några problem.


Så.. nu vet ni det iaf.

Och pappa, om du läser detta, vilket jag vet att du gör ibland.. Du behöver inte oroa dig, här blir det inga fler barn än på ett tag iaf :P
Men jag är tacksam över att du inte sa några som helst negativa saker när jag var gravid med Maya :D

Här  är en bild på mig när det är lite mer än 30 dagar kvar tills Maya kom, sprickfärdig tigermage med stjärthål till navel :) haha.
image55

Kommentarer
Postat av: Ida

Häärligt med fisringsnavel..:)
tänkte försöka komma ut o hälsa på hos dig & Maya nån dag å.. kanske imorgon om jag nu inte måste tvätta! Vi får la se hur det blir..

2008-04-22 @ 13:43:33
http://ihuvudetpaida.blogg.se
Postat av: Per

Jo jag läser ju ibland...

2008-04-22 @ 16:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0