Flåsarn- -

Mitt i natten..

Ja, här sitter jag vaken o gör typ ingenting..
Har varit kaos här på kvällen..

Mamma kom hit med alvedon till mig, alvedon och näsdroppar till Maya..
underbart! tänkte jag..
När mamma hade dragit så försökte jag få Maya att somna, men utan lycka..
men hon var övertrött stackarn..
så vi hoppade ner i badet en stund, Maya tyckte det var jätte skönt att få plaska lite.

Efter det så gick det bara utför...
fy fan..
Jag fick nästan panik själv, visste inte vad jag skulle göra..
ungen kokhet och panikgrin..
Gav henne lite extra alvedon och ganska så snabbt,runt kl 23 så somnade hon i mitt knä sittandes..
Sen har hon vaknat o lekt efter det och nu sover hon igen..
men, inte kan jag gå o lägga mig.. jag är så orolig att nåt ska hända så jag försöker hålla mig vaken ett tag till iaf..


Kommentarer
Postat av: Elenor

Gumman, du ska inte oroa dej. Barn skriker för att de är deras ända sätt att göra sej hörd. Barn brukar få väldigt hög feber men de är inget farligt, de är som oss när vi har typ 38grader. Du ska nog försöka andas o ta de lugn, oroa dej inte gumman. bara att fråga om de är nått du undrar över. Ta hand om dej.

2008-04-17 @ 11:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0