Flåsarn- -

Sköna Torsdag

Fan va fint väder det är idag :)

Klev upp runt kl8 imorse för då var Maya super pigg och glad..

Kastade in lite tvätt i maskinen och väntade på att Ida skulle komma..
när klockan var ca 10 så var hon här..
Maya visade upp sig i gåstolen och var lycklig..
Vi gick ut på en promenad runt Esplanaden o sedan ut mot Ladis där vi satt o snackade en massa skit..
Sen gick vi o köpte god mat o gick hem till mig o åt..
efter det så har vi suttit på balkongen i stekhettan o glassat oss.. men utan glass..
o ibland så har vi tagit pauser o gått in..



Imorgon så kommer min älskling hem.. hoppas jag..
men han ska väl repa på Rockskolan innan säkert :(
Saknar honom som fan alltså..


Jag & Ida närmast kameran.. o dom andra är Carro o Vickan...
Sista tjejfesten man fick gå på innan man blev gravid, fan va kul det var :)
image58

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hur har din dag varit? :)
Ha det bra :)

2008-04-24 @ 15:27:43
http://assmine.blogg.se/
Postat av: Ida

haha..vi var ju sååå extremt SNYGGA!
Får se till o göra om en sån där tjejkväll
snart igen tycker jag.. (försöka få till en
hemma hos carro kanske?) *moahhaha*

2008-04-24 @ 17:31:30
http://ihuvudetpaida.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad kul man kan ha med rött läppstift! :p

2008-04-24 @ 17:32:15
Postat av: Sandra

hej där Lina! hittade dig på bloggen via familjeliv.. roligt att du oxå bloggar... fint kort på er.. :) kram/sandra

2008-04-24 @ 20:56:17
http://mysan84.blogg.se
Postat av: krolle

hade vatt intressant att höra hennes historia baserad på lögn..
ha det super o jag är ledsen för att du blir inblandad i detta

2008-04-25 @ 05:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0