Flåsarn- -

Tråkiga dag...

Vaknade halv 9 imorse av att det plingade på dörren..
där står Adam och Isa..mamma kom en kort stund efter oxå..
Vi käkade frukost och Ante låg o sov...
Runt kl halv 12 så åkte vi till Valbo, lämnade ungarna hos deras pappa sen så drog jag o Ante och Maya till Köpis där vi köpte dop present till lilla Liam som ska döpas imorgon..
Orkade inte göra nå mat idag så jag o Ante hämtade hem mat från McDonalds o åkte hem..

Nu ligger Maya och sover i sin säng, Isabell har somnat i soffan, Adam kikar på tv och Ante är i Ockelbo och har en spelning..

Jag har så fruktansvärt ont i en visdomstand!!
gör så ont att tugga så jag får lust att gråta ibland :(


Iaf så tkr jag att denna dag har varit så grymt jävla tråkig....

Senare ikväll så ska vi kika på Körslaget iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0