Flåsarn- -

VÄLKOMMEN HEM!

Gick o lade mig ganska så tidigt igår...
men vaknade runt 3.40 av att jag svettades som en gris o Maya grinade..
klev upp för att göra en flaska välling till maya o sen gick jag på toa..o vad hör jag utanför ytterdörren?
Jo, ett välbekant mjauande...
först vågade jag inte öppna dörren..men gjorde det tillslut iaf..
Och vem är det som kommer?

MIN KATT!

Hon var tovig som fan o jätte gosig..
men äntligen så är hon hemma :)

Tror att det är någon som har haft henne hos sig o sen sett mina lappar där min adress står..
smygit sig hit mitt i natten o kastat in henne i trapphuset.


image47

Kommentarer
Postat av: Ida

Åååh..skönt att hon kommit tillbaka :)

2008-04-15 @ 12:12:15
http://ihuvudetpaida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0