Flåsarn- -

Jag skulle ju vara vaken!

Jag lovade mig själv att jag skulle vara vaken HELA natten i natt..
Men jag känner att mina ögonlock bara blir tyngre o tyngre just nu..
Det skulle vara så skönt att krypa ner i sängen bredvid Ante..
Men först så lär jag göra en FUCKING JÄVLA MATLÅDA åt honom..
och sen så ska jag röka... mmmm...gott..

Imorgon så MÅSTE jag kliva upp tidigt.. Ante kliver upp kl 5.. så jag ska försöka vakna då jag oxå..
har en del att göra imorgon liksom.. städa och tvätta..känns ju så där lagom skoj.


Jag har ingenting roligt att skriva om längre.. fast föressten, har jag någonsin haft det?
Det måste innebära att jag är en väldigt tråkig människa.
Ja, så är det nog..
usch, det lär det ju bli ändring på tycker jag.

Längtar iaf som en galning till kryssningen med mamma..
JAG SKA BLI FULL!
och det ska bli sååååå skönt :)

Nu är det så här..  jag tycker att ni ska läsa min blogg, lämna kommentarer och kika in på min bilddagbok..
Bilddagboken.
!OVER AND OUT!

Kommentarer
Postat av: jässica

Jag läser din blogg emmellanåt!

2008-08-27 @ 08:44:09
http://jaassica.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag brukar läsa din blogg :)

2008-08-27 @ 12:06:22
http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0