Flåsarn- -

28/1-2008 måndag.

Är hos min mamma just nu, har nyss käkat o ungen ligger o sover på hennes säng.

Är lite förbannad faktiskt..
jävla hyresvärden ringer ju inte till mig o ante när han vill något.. nej fan.. han ringer till antes mamma istället..
han hade tydligen sagt till henne igår att han o någon mer kommer till oss på torsdag o ska riva ut vårat badrum som är mögel invaderat..
hade ju varit bra om han hade kunnat snacka med mig o ante om det istället..
kul att man får tid att planera.
så vart fan ska vi gå på toa den närmaste tiden då?
Känner jag min hyresvärd rätt så kommer han aldrig att göra färdigt badrummet..med tanke på hur lång tid alla andra projekt i huset har tagit.
SÅ JÄVLA USEL HYRESVÄRD HAR JAG ALDRIG STÖTT PÅ!
man skäms ju när man tar hem folk över hur huset ser ut på utsidan.. (och insidan)..

Tack & Lov så har vi börjat planera flytt nu.. till Forsbacka :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Kom ihåg att hojta till om ni behöver
flytthjälp sen när det bli aktuellt!! :)

2008-01-29 @ 10:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0